MENU
14:34 | April 27, 2015

Supplement

Food & Recipes,Workout
IMG_7517IMG_7565

Hej på er!

 Får ofta frågor om jag tar extra tillskott osv, så jag tänkte att jag gör ett inlägg om det.

Senaste tiden har jag börjat druckit smoothies på mornarna och då består den oftast av Turkisk yoghurt, mandel dryck, en skopa protein, bär och chiafrön. Den brukar jag ibland även göra på dagarna eller efter jag tränat om jag känner att jag behöver något i magen mellan måltiderna. Annars brukar jag köra samma protein blandat med vatten direkt efter jag tränat.

I often get questions about supplements so I thought I could do a separate post for it.

Lately I’ve start making smoothies in the morning consisting of Turkish yoghurt, almond drink, a scoop of protein powder, berries and chia seeds. I also use to drink this i between meals sometimes if I’m craving something. Other than that I use to drink the same protein mixed with water right after I’ve been working out.

Love,

Kiki

 

4 Responses to “Supplement”

    • kiki on

      Hej, Just dessa smoothies blir jag rätt så mätt på men jag brukar äta ägg och dricka kaffe till frukost också, sen äter jag lunch vid 12 tiden, mellanmål innan middag och middag vid 18-19 tiden oftast 🙂 Köper du nya numret av damernas värld så har jag berättat lite där om hur jag äter 🙂 kram

      Reply
  1. Eva on

    Hej!!
    Kan jag äta när vi tar proteinet efter träningen ?
    till exempel efter att ha tagit proteinet kan jag midda? 10 min sedan?

    Reply

Leave a Reply

  • (will not be published)