MENU
11:56 | May 5, 2015

#challengebykiki

Workout

Hej på er!

Hann aldrig lägga upp någon challenge igår då jag jobbade med annat hela dagen. Så här kommer veckans utmaning istället, en dag sent, så nu har vi en dag mindre på oss att hinna klart, men det grejar vi, eller hur? 😉 jag har lagt upp den här videon förut men aldrig som en utmaning utan bara för att visa några av mina favoritövningar på pilatesboll. Så jag vill att vi kör rutinen ovan 3 gånger den här veckan, jag har skrivit i videon hur många repetitioner jag har valt att köra per gång, men självklart väljer ni själv hur mycket ni vill köra som alltid.

 Ni som inte har tillgång till gym eller pilatesboll utmanar jag att göra 12 minuter plankan och totalt 90 stycken liggande benlyft (tips 10×3 per träning) denna vecka!

Nu kör vi!

Hi! 

I never got time to post a new challenge yesterday so I’m posting it today instead. So this week we lost one day but we can still make it, right guys!? 😉 So I know I’ve been posting this video before but just as my favorite pilates routine and not as a challenge so I though this could be a great challenge to do as well. So the challenge this week is to do the routine above 3 times this week. You can see how many reps you can do at each workout but of course you can decide how many reps you want to divide it on.

 If you don’t have access to a gym or have a pilates ball I challenge you to do a total of 12 minutes plank and total of 90 laying leg raise (tips 10×3 reps each time) until Monday.

Let’s do this!

Love,

Kiki

2 Responses to “#challengebykiki”

Leave a Reply

  • (will not be published)